Misshandlad på massagen

Goodmorning!

Sitter i förtältet på ”Vagnhild” och skriver till dig. Har varit och duschat, jag har ätit frukost också och nu väntar jag på att få gå på massage på Spa:t. Vet inte när jag senast var på massage, 10-15 år sen skulle jag tro…. Var på massage när jag skulle fylla 30, fick det i present. Blev typ misshandlad i 60 min och vågade inte gå på massage efter det. Det var så hemskt, och inte vågade jag säga nåt heller. Vilken Knäppis man är alltså! Ligga där och lida i 60 minuter, det är ju fasen inte klokt på en fläck! Dagen efter hade jag stora blåmärken på ryggen och var så öm så det inte gick att röra. Man kan ju undra om massören var förbannad på nåt sätt?

Tony bokade massage åt mig igår då jag är så stel. Bakningen har börjat sätta sina spår. Jag har dock beställt en massage som är mjuk och snäll, inte sån djupgående för då blir jag garanterat sjuk. Vill inte ligga där svettig av smärts, haha…. Jag är hyperkänslig för massage och det sätter igång tammetusan ALLT i kroppen på mig. Det har jag inte tid med nu…

Efter massage blir det stranden. Idag ska det bli 25 grader och sol! ☀️ Så härligt!

Igår åkte vi till Borgholm hela högen. Vi turistade loss ordentligt då vi tog tåget runt. Mysigt ju, gör det om du kommer till en ny stad och har möjlighet.

Vi besökte också Ölands Glass, ett välkänt ställe som gör sin egen glass. Jag åt en champagne och fläder sorbe i glutenfri strut. Tobbe och Jannie lyxade till det med de lyxiga glasen här ovan. Det är grädde, mjukglass och kulglass med chokladsås. Ämen jag dööööööör så goda de ser ut. Fanns tyvärr ingen laktosfri variant, annars hade jag slukat en sån jag också!

Väl tillbaka på campingen så kokade jag in på campingens bageri, det hade jag helt missat. Dit ska vi gå och fika innan vi åker hem.

Gårdagens middag blev en enkel variant av grillade korvar. Affären här på campingen har ett superutbud av både gluten och laktosfritt. Så jäkla glad för det! Heja Böda Sand! Grymt!

Efter campingen ville Milo åka av sig på Youth Camp. Där finns allt ungar kan tänkas gilla. Studsmattor, kickbikepark, massor med TV-spel, fotbollsplan, pingis och massa mer. Gissa om Milo gillart? Skulle han få så skulle han vara där hela tiden….

När vi var på väg tillbaka till ”Vagnhild” så gick vi på stranden hem. Passerade restaurangerna och det låg så vackert där på vägen.

Fick också uppleva en helt magisk måne. Det var sådär så jag stannade upp och bara andades in det vackra, som att jag ville pränta in det ögonblicket i hjärnbarken. Helt otroligt!

Väl hemma så satte vi oss pratade långt in på natten. Milo kröp ned i sängen med paddan och somnade ovaggat kan man säga.

Nä, nu ska jag plocka undan sen är det dags att gå mot massagen. Usch, jag är lite nervös jag. Varför vet jag inte men jag är sån när det kommer till sånt….wish me luck!

Kram Nina

View all comments
Helena
6 years ago

Hoppas du får en bra upplevelse av massagen denna ggn då!
Ha en underbar dag!!! kram

Reply to  Helena

Tack! Kram

al68

Härligt med massage, jag går två gånger i månaden, Härligt när det inte är för hårt, det gillar inte jag heller. Mina gamla jobbarkompisar var på massage via jobbet för många år sedan och kom tillbaks med blåmärke på ryggen, usch inte trevligt. Ha en fortsatt fin semester. Nu slutar jag för dagen, skall hem och fira min lilla tonåring som fyller år idag. Kram kram <3

Reply to  al68
6 years ago

Jag vill också börja gå två ggr i månaden! Det ska jag sikta emot i höst.

Grattis till din tonåring!

KRAAAM

Amanda
6 years ago

Om du bara visste hur vacker du är 🙂

Reply to  Amanda
6 years ago

Men åh, tack! Tack snälla!

Helene i Götet

Åh så mysigt ni verkar ha det och du är liksom extra snygg tycker jag. Snygga solglasögon och snygg klänning från Cellbes:-) Hoppas att massagen blev lyckad, Kram Helene

Reply to  Helene i Götet

Tack fina Heléne! Kram

Maggda

Du vet väl att det finns laktostabletter att ta om man vill äta vanlig glass. Har en burk i varje bil med tabletter samt handväskan, perfekt när man är ute på utflykt.

Reply to  Maggda
6 years ago

Ja men visst, hörde talas om det förut. Måste nog testa! Tack för påminnelsen!

Nästa inlägg

Snittar med laxröra

Would love your thoughts, please comment.x